Sunday, July 5, 2009

Kek B'day (Barbie)





Assalamualaikum suma...dah 2 hari tak dapat tgk blog sendiri sb balik kg kat Perak..Hari Jumaat lps (3 Julai 2009) sampai je kat umah dari balik kerja , terus saya buat 2 biji kek butter...Kena siap kan malam tu jugak (last minit order dari Kak Tini yg mewakili adik iparnya Siza"Ella"..kek siap dibakar jam 10.30 dan biarkan kek sejuk dgn sendiri kat hall...sambil tunggu kek sejuk..sempat siapkan order kawan kakak saya yg order kek 2 tiers utk b'day...tapi nak tema warna hitam dan putih...so nanti anda blh lihat gambarnya di atas nanti...dah siap kek 2 tiers tu terus buat kek yg Ella order...2 biji kek butter (1 kg++ dan 2 kg++)dia kalau blh nak ada lukisan piping jelly tapi saya tak boleh buat sb waktu terima order dah agak suntuk tapi saya ckp akan cuba juga...tapi masih tak sempat sb kek 2 biji ni saya icing kan jam 3 pagi..so kalau nak lukis time tu pun dah memang tak blh rasanya ..so saya guna je lah gambar spt gambar diatas...Akhir skali baru saya letakkan strawberi kat kek coklat tu..itu lah kerja terakhir saya malam sabtu...jam telah menunjukkan jam 5 pagi...hee...heeee

No comments:

Post a Comment